Spolehlivé propojení POHODA Stormware s e‑shopem
E‑shopové řešení Dmpshop© plně a automatizovaně komunikuje s ERP (informačním podnikovým systémem) POHODA. Díky našemu partnerství se společností Stormware nabízíme nejmodernější způsob napojení přes mServer. Můžete tak řídit vše efektivně na jednom místě a bez starostí.
Proč propojit ERP POHODA s e‑shopovým řešením Dmpshop©?
- Spuštění e‑shopu do 3 měsíců Čas jsou peníze a vaše konkurenční výhoda. Průměrná doba implementace dmpshop© napojeného na POHODU je do 3 měsíců.
- Bez velkých vstupních nákladů Dmpshop© nabízí množství funkcionalit i synchronizaci s POHODOU již v základu. Neplaťte znovu za "objevení kola" a soustřeďte se na přidanou hodnotu.
- Úspora práce a času Automaticky aktualizujte produkty, skladové zásoby, kategorie a ceny.
- Úspora nákladů na vedení účetnictví Neplaťte účetní za přepisování již vystavených dokladů.
- Méně chyb Automatické propojení nedělá překlepy. Pro většinu operací jsou dostupné hromadné úpravy.
- Škálovatelnost, stabilita Dmpshop© vás podrží při kampaních, před Vánoci, i při expanzi do zahraničí. Díky stabilnímu a spolehlivému napojení na ERP POHODA, díky hostingu a dobré škálovatelnosti se můžete plně soustředit na svůj business.
Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
Napojujeme českou i slovenskou verzi Pohody
Nakládejte chytře se svým časem i penězi!
Co lze v POHODĚ propojit s e‑shopovým řešením Dmpshop©?
- Produkty Pokud máte založené produkty v agendě Zásoby, systém je umí přenést do e‑shopu dmpshop©. Přenáší se položky jako obrázky, názvy, popisy, ceny, stavy skladu, parametry, jazykové mutace produktu.
- Objednávky U objednávek probíhá obousměrná komunikace v reálném čase. Importem (z POHODY na e‑shop) jsou přenášeny informace o vyřízení objednávek. Jsou přenášeny všechny potřebné informace jako je fakturační a doručovací adresa, zvolený způsob dopravy a platby, použité slevové kupóny či procentní sleva z výše objednávky. Automaticky také dochází k odečtu zásob ze skladu.
- Faktury a ostatní doklady Dmpshop© si z POHODY automaticky stahuje veškeré vystavené doklady k objednávkám. Tyto doklady mají zákazníci dostupné ve svém profilu. Dmpshop© je spolu s vyřízením objednávky automaticky odesílá e-mailem. Doklady jsou provázány se souvisejícími objednávkami zákazníka. Administrátor e‑shopu má doklady dostupné v administraci e‑shopu.
- Ceny V základním nastavení je možné synchronizovat 2 základní ceníky MOC (základní prodejní cena pro všechny zákazníky) a VOC (výchozí pro zákazníky ve Velkoobchodní skupině). Ze základní ceny se mohou dále odvozovat další individuální ceny a slevy.
- Sklady Dmpshop© si v pravidelném intervalu přenáší aktuální skladovou dostupnost všech produktů. Aktuální dostupnost produktů se následně může zobrazit i ve feedech zbožových vyhledávačů.
- Adresář/zákazníci Zákazníci jsou přenášeny v obousměrné komunikaci. Zákazníci se mohou registrovat na e‑shopu, popř. lze zákazníka registrovat v POHODĚ. Přenášeny jsou veškeré kontaktní údaje zákazníka, jeho zařazení do zákaznické skupiny, zákaznický ceník.
- Volitelné parametry Ze zkušenosti víme, že většina uživatelů POHODY využívá i vlastní volitelná pole (volitelné parametry) i tyto parametry je možné libovolně synchronizovat s dmpshopem.
Zkonzultujte s námi svůj projekt
Pro upřesnění ceny se nám ozvěte, navrhneme řešení, které vám ušetří čas i peníze.
Chci poptat řešení
Se systémem POHODA máme bohaté zkušenosti
Podívejte se na naše spokojené zákazníky.
Europack
Klient je významným dodavatelem samolepicích pásek a ochranných fólií. Vytvořili jsme e‑shop pro B2C a B2B zákazníky. Součástí e‑shopu je pokročilá filtrace produktů a jejich variant, nebo hobby sekce kreativního tvoření.
Hejduksport
Firma je respektovaný prodejce hokejové výstroje a výrobce světoznámých hokejových plexi. Postavili jsme e‑shop s B2C a B2B sekcí pro velkoobchodní partnery včetně konfigurátoru produktů.
Snábytek
E‑shop s nabídkou designového nábytku a stylových bytových doplňků nejen vlastní výroby. Portfolio firmy tvoří i stavební komponenty, vybavení koupelen, spotřebiče a zahradní sortiment.
Damedis
Společnost, působící od roku 2004 na trhu tiskových a kancelářských řešení pro firmy a domácnosti. Společnost v České Republice distribuuje značku Printline, dodávající alternativní spotřební materiál do tiskáren.
Pomůžeme vám
růst
na internetu.
Ozvěte se nám nebo zanechte vzkaz a my se ozveme vám.
Kontaktujte nás
+420 731 973 151
info@dmpagency.cz
Facebook
LinkedIn
160 00 Praha 6
Česká republika
549 41 Červený Kostelec
Česká republika
adresa kanceláře
Thákurova 676/3 160 00 Praha 6
Česká republika
adresa regionální kanceláře
17. listopadu 272 549 41 Červený Kostelec
Česká republika