Audit všech vašich PPC kampaní
Analýza PPC kampaní
Připravíme pro vás kompletní analýzu nastavení a správy PPC (Pay-per-click) kampaní a definujeme nejslabší prvky. Navrhneme jejich optimalizace a připravíme nová funkční řešení. To vše přehledně a srozumitelně. Celá analýza je psaná pro laiky s vysvětlením odborných termínů. Nehledáme chyby tam, kde nejsou. Pomáháme s optimalizací kampaní, které mají skrytý potenciál.
Audit PPC reklamních účtů dobře poslouží i v případě, že si chcete ověřit, zda vaše stávající agentura pracuje správně.
V rámci PPC auditu pro vás připravíme:
- kontrolu technického nastavení Google Analytics pro ověření chyb v měření výkonu kampaní
- kontrolu technického nastavení PPC kampaní jako je Google Ads, Seznam Sklik nebo Facebook Ads
- prověření struktury a cílů jednotlivých kampaní
- návrh příležitostí pro zvýšení objemu a výkonu kampaní
- revizi reklamních textů a klíčových slov
- zhodnocení celkové efektivity kampaní
Nejčastější objektivní důvody k auditu
- Kampaně negenerují dostatečné tržby nebo neplní stanovené PNO.
- Kredit je v kampaních utrácen za nerelavantní návštěvy webu.
- Nemůžete najít své reklamy, tam kde by měly být.
- Platíte za správu hodně peněz, ale výsledky tomu neodpovídají.
- Nerozumíte reportům od stávající agentury a nejste si jisti, zda jsou výsledky takové, jak je vám předkládáno.
Jaký je postup auditu?
Audit vždy provádíme ručně, protože neexistuje žádný software, který by nahradil práci odborníka s několikaletou praxí. Požádáme o přístupy do účtů, vypracujeme a zašleme audit, který poté prezentujeme. Současně také vypracujeme cenovou nabídku správy na míru s přihlédnutím k vašim potřebám, rozpočtům a stanoveným cílům.
Mám zájem o audit PPC
160 00 Praha 6
Česká republika
549 41 Červený Kostelec
Česká republika